ja5.jpg

Hi!

Witaj w świecie Charliego! Make yourself at home and smell the roses!

*RECENZJA* - Dolce & Gabanna Light Blue Capri in Love

*RECENZJA* - Dolce & Gabanna Light Blue Capri in Love

Niektóre zapachy są synonimami lata…

A to włoskie zamknięto oczywiście we flakonach Light Blue Dolce & Gabbana! Ta klasyczna już para zapachów stworzona na początku lat 2000 kojarzona jest nieodłącznie z letnim klimatem – cytrusową świeżością, morską bryzą i aromatycznym tchnieniem rozgrzanego lądu. W ramach 25-lecia ich popularności obie wersje - Pour Femme i Pour Homme - przeszły właśnie drobny facelift opakowań. Flakony zyskały nowe szczegóły: mrożone szkło, zaokrąglone krawędzie, połyskujące niebieskie korki i srebrne wykończenia. Same formuły klasycznych wód toaletowych dla niej i dla niego pozostały niezmienione, ale wzmocniono je tak by, jak twierdzi marka, były wyczuwalne na skórze aż do 16 godzin!

Nie sprawdziłem tego jeszcze osobiście, ale mam dla Was drugą świetną wiadomość: na stałe do kolekcji Light Blue dołączają teraz absolutnie oszałamiające flakony z majolikowymi motywami charakterystycznymi dla wyspy Capri! Znajdziemy je pod nazwą Capri in Love. Kształtem przypominają klasyki Light Blue, jednak te niesamowite kafelkowe biało-niebieskie wzory sprawiają, że emanują jeszcze bardziej wakacyjnymi wibracjami. Ale uwaga! Pachną inaczej niż klasyki! To wody perfumowane, które zachowując świeży klimat, sięgają po nowe, bogatsze akordy. W Light Blue Capri in Love pour Femme powąchamy jaśminową herbatę, jabłko i longozę (składnik wnoszący ambrowy klimat). Autorką tej kwiatowo-owocowej, świeżej kompozycji jest Emilie Coppermann. Light Blue Capri in Love pour Homme z kolei to piękne połączenie czarnego pieprzu, dojrzałej, owocowej figi i ziemistej paczuli. Kompozycję tę dla marki D&G stworzyła Alexandra Carlin, a ja ją od razu pokochałem. Jestem też zauroczony tymi flakonami! Teraz jedyne czego potrzebuję to plaża i morze.

Póki co lato powitałem jednak chillując w świeżo wykoszonym ogrodzie z nowym numerem Vogue Beauty. Przeczytacie tam wywiad Marty Waglewskiej z Olivierem Crespem, który stworzył klasyczne Light Blue pour Femme 25 lat temu. Artykuł okrasza zdjęcie z nowej kampanii reklamowej. Dwie świeże twarze - Vittoria Ceretti i Theo James - a w tle niezmiennie Capri!

A Wy macie letnie wspomnienia z Light Blue?

*KWESTIONARIUSZ CHARLIEGO* - Wiktor Wilk

*KWESTIONARIUSZ CHARLIEGO* - Wiktor Wilk